Fartfylld dag

Här sitter jag och bloggar och är svintrött! Har hållt igång hela dagen. Vanligtvis är mina dagar hemskt lugna och tråkiga, men idag har det varit fartfyllt och roligt!

Började dagen med att cykla bort till ICA, dels för att ta ut pengar till träningskortet jag köpte senare under dagen, och dels för att köpa grejer till tacon som jag och älsklingen käkade ikväll, litegrann för att fira att jag kommit igång med träningen.

Sedan blev det att cykla en sväng med syrran bort till Majelden och tillbaka.

Efter det blev det att cykla in till stan och möta Lisa. Vi gick och köpte glass på Bosses, som vi satte oss och käkade i Domkyrkoparken. Bosses öppnade ju i tisdags, och det här var min första glass på Bosses för i år! Härligt att bara sitta där i solen och käka glass! Mycket folk ute nu med när solen och värmen börjar smyga sig fram. Många satt som vi och käkade glass. En bit bort spelade några dart. Vårkänslorna bara sprudlar nu alltså!

   

Efter glassen cyklade jag hem, bytte om inför träning och gick på ett jympapass på Friskis & Svettis. Första träningspasset för mig det här året. Kändes kanon!

Efter denna aktiva dag förtjänade jag smarrig taco till middag tyckte jag!



Dagens:
+ Känns bra att ha kommit igång med träningen
- Min cykel är CP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0