Grillpremiär

I lördags var vi lite här och var på olika fester. Kvällen startade hos Henke i Ljungsbro som hade avskedsfest, eftersom han ska resa bort. Innomhus sjöngs det låtar och spelades på piano, utomhus där vi vistades, grillades det för fullt. Även vi hade med oss några kotletter som vi grillade, så det blev grillpremiär för vår del, vilket det verkade som många andra också var med om just denna soliga och våriga lördagskväll. Hääärligt!



Bye bye Henke!

  

  


Dannes och Henkes fläskfile blev lite väl grillad!

Sedan drog vi en sväng till Kim, som också hade fest, med rockabilly tema! Fast det var i princip bara Kim som var utklädd. Där stannade vi inte så länge, utan drog sedan vidare till Lambohov.


I Lambohov satt Knutte, Lasse, Nathalie och Felicia ute i mörkret vid den glödande grillen och myste. Inne hos Lasse var det frän belysning som gav den rätta partystämningen. Vi hade jättetrevligt! Sedan skulle vi ha dragit ut, men jag och Reine drog oss hemmåt istället för mitt humör svek mig lite grann och jag kände mig trött. Så jag somnade i soffan när vi kom hem.


Läckert neonljus!
  

  


Jag och älsklingen i det blåa ljuset




Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0