Alla Hjärtans Dag

14/2 Alla Hjärtans Dag

Alla hjärtans dag - Enligt mig är det en helt underbar dag som man tillbringar med sina nära och kära, framför allt sin älskade partner (om man har någon). Jag har ju turen att ha världens underbaraste kille till partner.. Reine Gustafsson!
Snart har vi varit tillsammans i 1½ år och jag kan se ytterligare många många underbara år framför oss. Min Reine har allt! Kärleken mellan oss är enorm! Hos honom vill jag stanna för evigt!

Jag älskar dig Reine!

Har haft en jättehärlig dag tillsammans med dig! Vi besökte vårat speciella träd ute i Gamla Linköping, då vi fyllde i vårat hjärta och initialer. Sedan åkte vi ut till Tornby, gick på Ikano-huset och handlade mat. När vi kommit hem kommer mamma och pappa på besök med en liten Alla hjärtans dag-present. Mysigt, det tackar vi för! Ikväll har vi ätit god sallad och druckit vin till Melodifestivalen. Nu väntar lite härligt filmmys. Tack älskling för en underbar dag!













Dagens:
+ Du och jag älskling <3
- Ingenting! haft en fantastisk dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0