Spontan kväll

Gårkvällen blev ju minst sagt en annorlunda kväll.
Jag och Reine var iväg och handlade på Maxi. När vi kom hem var vi vråltrötta, så vi hade planerat att bara ta det lugnt resten av kvällen. Medan vi sitter och äter kommer Benjamin in till oss och säger att Rickard och Channah kommer på besök och att det skulle bli lite drickande, så han tyckte vi skulle vara med.

 

-Visst! tänkte jag, samtidigt som jag fick dåligt samvete för att jag tackat nej till att komma på Thésans fest bara för jag var trött. Så då ringde jag Thésan och där var det full rulle! och vi var välkomna dit allthopa.


     

Så det slutade med att jag, Reine, Benjamin, Rickard och Channah drog hem till Thésan en stund. I och med att allt blev så oplanerat var vi inte där förrns 23.00, så det gick ju inte lång stund förrns alla andra skulle dra till krogen. Men "vårat" gäng begav oss hemmåt till vårt place. Även Knutte hängde på. Så här satt vi en stund och snackade, men på grund av vissa omständigheter så drog Rickard och Channah härifrån ganska snart.


     

Mitt i natten börjar vi känna oss hungriga, så vi som var kvar tog en promenad bort till Max. Det blåste som fan ute och var svinkallt. Usch! Men det fick det vara värt, för jag fick ju mina goda pommes med Green garlic dipp! Mhmmm...!


  

...Ja, vad ska man säga! Detta var en trevlig och otrevlig kväll på samma gång. Tråkigt att det finns människor som inte kan bete sig som folk! Det förstör inte bara för dem själva, utan för många runt ikring också. Tycker det är fördjävligt!

 

I övrigt var ju kvällen trevlig, med härligt folk osv! Får tacka Thésan som så vänligt tog emot oss trots vår sena entré!




Dagens:
+ Inte många +(plus) denna dag
- Många -
(minus) denna dag

Kommentarer
Postat av: Thésan

hahahahahha censur, hahahaha... vilka fina bilder o trevligt att ni tittade förbi xD

2009-01-27 @ 02:47:12
URL: http://ishi.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0