Tacokväll

Denna dag inleddes med en härlig promenad ute i  solen tillsammans med Carro. Det är alltid lika trevligt att gå promenader med denna lilla tös. Vi har alltid massor att prata om, så tiden går så fort. Vi promenerade i en timme, men det kändes bara som en kvart eller nått. Promenader ute i solen är lyx det! Man blir liksom.. glad!


Carro och jag på fest

Senare på dan drog jag och älsklingen ut till Tornby. På vägen dit dunkade vi hög musik i bilen och sjöng med så pass mycket, att när vi kom fram var Reine alldeles hes.
Inne på Ikano-huset träffade vi Reines föräldrar, så vi gick runt med dom en stund. Sen handlade vi mat på Maxi och drog hem igen.

Efter en stund dök Knutte upp. Vi käkade taco och tittade på Semestersvenskar och Made in Sweden på TV. Alltid trevligt när Knutte tittar förbi. Han är go' han! Och go', det var tacon också! ;)


Knutte och hans kompis i somras

Detta har varit en bra dag!



Dagens:
+ Solen lyste, som om det vore vår
- Har ont i mina tår! (typ nageltrång!?)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det tycker jag absolut att vi kan klämma in =)

Vad sägs om lördagkvällen? skulle de funka för damen ?;P pussar

2009-01-15 @ 10:48:43
URL: http://staylies.blogg.se/
Postat av: Jenny

prata precis med han om de nu, hör av mig om de istället... puss

2009-01-15 @ 21:33:08
URL: http://staylies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0