Grattis Reine!

I måndags fyllde min älskling 22 år. Grattis till dig mitt hjärta!

Vi började fira Reines födelsedag redan på söndagskvällen. Då kom mamma förbi med en present och lite käk. Smaskigt vare! Senare på kvällen när klockan slog 00:00 passade jag på att fira honom redan då. Jag kom in till honom i vardagsrummet med lite födelsedagssång, poppade popcorn och en present. Han fick lov att öppna presenten redan då, för jag tyckte det var rätt passande i och med att det låg en flaska whiskey i paketet. Hällde upp lite whiskey åt honom som han fick avnjuta resten av kvällen. Det var en uppskattad present minsann! ;)

                

Reines pappa, mamma, farmor och farfar kom förbi på en fika senare på dagen. Det var riktigt trevligt, och första gången vi bjöd hem nån på fika sådär med dessutom. I födelsedagspresent fick Reine bl a en bänkdiskmaskin och ett par byxor. Diskmaskinen kommer användas flitigt sedan när allt är inkopplat vill jag lova!



När de andra åkt hem kom Susanna, Knutte och Benet in till oss och fikade lite en stund. Very nice! Jag och Reine hade gjort bakelser av rulltårta som vi bjöd på. Enkelt, men gott!

Jag, Reine och Knutte tittade på en film senare på kvällen, Harold and Kumar - Escape from Guantanamo Bay. Den var rätt rolig faktiskt. Till detta blidde det vin och chips, så Knutte som tagit bilen hit fick sova över här. Men det blev en lååååång natt! Gick inte och la oss förrns vid 5 på morgonen! haha.. och jag skulle gå upp kl 9 för att gå till Arbetsförmedlingen. Så jag sov inte en blund, för jag bara kollade klockan hela tiden och väntade på att jag skulle gå upp. När jag kommit hem efter Arbetsförmedlingen deckade jag i sängen direkt.

Ikväll hade Knutte "Nutte" styrt upp en överaskning till Reine, som en sen födelsedagspresent -Bowling! Så jag, Reine och Knutte var och lirade lite på Cosmic. Det var najs, och mycket uppskattat! Tack ska du ha vännen! Och gratulerar till första platsen! ;)
Reine, min lilla klantiga skrutt spräckte sina nya fina jeans när han spelade. Dålig kvalitet!? eller bara ren klumpighet!? ;)

               

Näe, nu ska jag och älsklingen krypa upp i soffan med lite smarriga pecannötter och glo på film. Adiós amigos!



Dagens:
+ Bowlingen med Knutte & Reine
- All disk som står kvar i köket efter fest och fikande här hemma. Tack o lov att vi har diskmaskin nu!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Haha, snygg slitning på jeansen där!! ^^

2009-01-24 @ 21:01:11
URL: http://sussiethewriter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0