Ensam hemma

Jahopp.. kände att jag var tvungen och skriva lite i min nya blogg. Ska ju försöka vara ganska aktiv i skrivandet var det tänkt. Känner väl dock att jag egentligen inte har så mycket att skriva om för tillfället, men ska försöka.

Har inte hänt så mycket denna dag. Var hemma hos morsan och farsan förut och käkade mammas otroligt goda smörgåstårta samtidigt som vi kikade lite på Körslaget på Tv. Vet inte om jag är så mycket för det programmet, däremot ser jag fram emot Let's Dance som börjar nu på fredag. Ska bli kul o se!




Hittade förresten en bild på Platens hemsida på mig, Petter och Reine från Nyår. Charmigt!
För vi ser ju inte ett dugg onyktra ut i alla fall! ;)




Sitter här i min ensamhet och väntar på att älsklingen ska komma hem. Han är nämligen med Petter och Edin, eftersom det är sista kvällen innan Petter reser tillbaka till Schweiz, så grabbarna hehöver lite tid att umgås för sig själva. Var tvungen att visa denna charmiga bild på Reine och Petter. Pure love!



Har tittat lite på Scream på Tv, och druckit glögg. Det är så himla smarrigt!!! Men egentligen kände jag mig väldigt sugen på glass, vilket jag aldrig brukar göra annars. Glass hade vi inte hemma, så fick mysa med glögg istället. Jajaja.. Höres!



Dagens:
+ Kul att Benjamin är hemma från Stöten
- Saknar Jenny som är kvar i Stöten


Kommentarer
Postat av: jenny

gullig du är=) saknar dig med!

2009-01-05 @ 18:43:49
URL: http://staylies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0