Som en helt ny människa

Har haft ett litet uppehåll i min blogg som ni säkert märkt. Anledningen är att jag helt enkelt inte orkat med att blogga. Har hänt så mycket på sistonne. Men tänkte ägna lite tid till att berätta om det nu faktiskt.



Som jag tror att alla mina trogna bloggbevakare redan vet så är jag och Reine inte längre tillsammans! Det tog slut för ungefär 7 veckor sedan, på nationaldagen för att vara exakt. Har mycket blandade känslor för detta. Delvis tycker man att det är hemskt tråkigt och man saknar närheten och tryggheten osv, men å andra sidan tror jag inte jag mått såhär bra på bra länge. Känner mig självständig och trygg med mig själv, och fri! som en helt ny människa!

Kvällen då Reine gjorde slut och bara stack var jag helt förstörd och ville bara gå o ta mitt eget liv ungefär. Har en tid gått o varit deppig tidigare, och så kom droppen som fick bägaren att rinna över. Men jag fick så mycket stöd från både familj och vänner, som fick mig att inse att jag har så mycket mer att leva för. Tidigare har jag levt enbart för mitt förhållande med pojkvännen och varit totalfokuserad på oss, att jag glömt bort mitt eget liv, mina underbara vänner, och underbara familj och allt som livet har att ge! Från och med den insikten gjorde jag en u-sväng och ändrade min inställning till livet totalt. Numera försöker jag tänka positivt om allt och se möjligheter istället för hinder. Jag sysselsätter mig om dagarna istället för att gå hemma o deppa, jag träffar underbara människor hela tiden, mina trogna vänner, gamla vänner, nya vänner och skapar hela tiden nya kontakter. Det är så skönt att bara träffa massa folk hela tiden. Och det är alltid kul att skaffa nya vänner! Det får mig att må bra!

Tack till alla er som stöttat mig, ni är verkligen underbara! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

gløm inte att ja ælskar dig

2009-07-23 @ 15:11:36
URL: http://staylies.blogg.se/
Postat av: Millan

Vad skönt att höra att du kan tänka så positivt gumman! <33 Hoppas vi ses snart

2009-07-23 @ 21:45:01
URL: http://ignominous.blogg.se/
Postat av: jaaaqe

Skönt att höra, gumman! Livet är inte bara boys, utan så mkt mer. Jag är glad att du insett det! <3

2009-07-31 @ 12:50:56
URL: http://jaquelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0