Förvirrad

Känner mig otroligt förvirrad just nu! Vet varken ut eller in.

Försöker tänka positiva tankar, men fastnar ändå i det där hemska tänket hela tiden. Tänket som bara får ögonen att  tåras i timmar. Vill ta mig därifrån!!!

Finns bara en person som kan hjälpa mig med det här. Jag behöver förklaringar, som verkar trovärdiga. Jag vill inte gå runt och inte veta! Jag behöver få VETA!

Om en trovärdig förklaring aldrig kommer fram då? Ska jag då gå runt och låtsas som att den här hemskt obehagliga klumpen i magen inte längre existerar?

Jag vill inte lida på det här sättet. Den här jävla känslan får gärna aldrig mer visa sig i min närhet! Jag hatar den!

Jag litar på dig, och hoppas jag gör rätt i att göra det! Men var är trovärdigheten? Ge mig den så kan jag stryka ett streck över det här för alltid!


Kommentarer
Postat av: Susanna

krama om

Jag tror det ordnar sig snart. Du måste bara lära dig lita på den du älskar, och han måste lära sig vara tydig med vad han tycker, känner och gör. Och även om det är något som skulle kunna såra dig, så måste han ändå vara ärlig. Det är enda sättet att förtjäna tillit från dig, som har ett sånt stort ömt hjärta.

Jag finns alltid här för dig syrran...

2009-06-04 @ 10:54:34
URL: http://sussiethewriter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0