Gym och Jympa

Heeej allihopa!
Jag vet.. jag har varit jättedålig på att uppdatera min blogg. Har varit lite seg nu ett tag och inte orkat skriva. Ska försöka bättra mig på detta!

Som jag skrivit i tidigare inlägg så är jag sjukt pepp på att börja träna igen. Nu ska det bli av! Ska köpa mig både gym- och jympakortFriskis & Svettis så snart som möjligt är det tänkt. Gymma vill jag kunna göra för att forma kroppen och för att man kan gå till gymmet vilken tid som nu passar en, plus att jag kanske ska bygga på mina muskler lite, så jag blir stor och stark! Inte riiiiiiiiiktigt lika stor som den här mannen dock! ;)



Jympa vill jag träna för att jag tycker det är kul helt enkelt. Det är väldigt skoj att röra sig massor till bra musik, och jympan innhehåller ju både kondition och styrka, vilket jag tycker är bra. Sen har jag ju lovat mig själv att prova på Ki/box också, men helst skulle jag ju vilja dra med mig nån träningskamrat på detta. Inte gå dit själv, för det verkar läskigt!

På gymmet vore ju också kul om man hade nån kompis att träna tillsammans med, så man kan peppa varandra. Nu vill ju Reine och Edin att jag ska träna med dom, men jag kan ju inte gå in på samma nivå som dom. Jag är inte lika stark som dom och jag känner mig OTRÄNAD! Så det vore trevligt med en tjejkompis att träna med. Ingen som känner sig manad???



Gym- och jympakort inhandlas troligtvis senare i veckan eller nästa vecka! Så känner någon sig manad att gå och träna tillsammans med mig, säg gärna till!

Snart är det dax.. laddar inför ett kämpigt år!


Dagens:
+ Älsklingen har varit underbart gosig idag
- Börjar falla tillbaka in i en dålig dygnsrytm igen. Detta ska gensat försöka åtgärdas!

Kommentarer
Postat av: Thésan

maskiner skulle jag nog inte palla :P men jympagrejs vore kanske nåt xD vad kosta ;P ?

2009-03-10 @ 01:33:51
URL: http://ishi.devote.se/
Postat av: Helena

Att bara träna jympa kostar 600:-/säsong (men säsongen gäller bara till 24 maj, så det kan ju vara onödigt att köpa säsongskort nu) eller 1100:-/år. Sen får man betala en medlemsavgift på 100:- per år också. Men Friskis är billigast så vitt jag vet!

2009-03-10 @ 17:48:47
URL: http://laserbeam.blogg.se/
Postat av: Jenny

ja e på, fast de e ju inte förrän i slutet av april ;p

2009-03-11 @ 18:45:32
URL: http://staylies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0