Vår

Hur underbart är det inte att solen kikat fram nu flera dagar i rad? Känns verkligen som att våren är på väg på riktigt nu. Men vad jag sett enligt prognoserna, så kommer inte solen skina mycket mer under dagarna som kommer, viket är synd.

  

Jag mår mycket bättre av när solen skiner. Finner mer energi då och känner mer hopp om att allt kommer ordna sig till slut. Jättehärlig känsla, som inte upplevs allt för ofta.

Men idag mår jag utmärkt! Spelar musik här hemma, så det dånar om det och dansar omkring för mig själv. Måste ju vara ett gott tecken! Haha. Synd bara att solen gick i moln, men det skulle ju snart blivit mörkt ute i vilket fall, så vad gör det!

 


Ser fram emot att titta på premiären av Robinson ikväll med. Ska bli riktigt spännande att se vad Tv4 kan åstadkomma utav detta! Känner på mig att programmet kommer se helt annorlunda ut jämfört med de gamla programmet svt skapade. Klockan 20.00 sitter jag bänkad framför teven.



Dagens:
+ Älskar solen!
-  Solariumet var ur funktion när jag skulle sola idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0